LOVE

Sunday, June 3, 2012

AboUT Me!

Assalammualaikum w.b.t       


Name aku Mohd Syarhan Bin Mohd Kamal..Status aku..dah kawen dah ad 2 orang anak...
umur aku...~lalalala~...haha...nme ank sulong aku Muhamad Kusyairi Bahaiki..umrnye 4 taun..hensem cam ayah dier la..hahax...prasan..
my daughter lak brnama..Nur Qalesya Balqis..cumell..aku syg sgt kt dy..umrnye bru nk msuk 1 taun..
ermmm aku bkrja di airport sbgai........RAHSIA..lalalalala~~~
aku ske brkawan ngn orang yg pndai brgurau..coz hdup ni nk la bnyak hppy dri brsedih jerrr...
aku ske mkn roti canai tlur..aku ske mnyanyi..ape lagy erk...oh ye aku ske maen bowling,perghhh..aku ni pemalu orgnyer..
org ckp muke aku ni nmpak je garang tpy malu cam pondan..hampehhh punyer mmber...
Well, tu la serba sdikit sal aku..klau nk thu lbih lanjut, sila hubungi no.yg tertera di kaca screen anda...haha..


Actually, blog ni dikongsi taw..haaaaaa..tgok nama kt atas 2..DUA DALAM 1 !! 
TERBAEKK!!!

No comments:

Post a Comment